שאלות נפוצות

הזמנה חדשה

• בתוך כמה זמן אקבל את ההזמנה ?

אנו באנפוריא מבטיחים נאמנה כי שביעות רצון הלקוח בראש מעייננו,
ובתוך כך ביצוע משלוח מהיר ככל האפשר ובהתחשב במבנה הלוגיסטי של החברה הפרושה בשווק ארצי.
אנו מתחייבים להוציא כל משלוח בתוך 10 ימי עבודה !
לחלופין לכל הזמנה ידווח מועד אספקה לגופו של עניין.
 * האם ניתן לקבל את כל סוגי הפריטים במשלוח בדואר ?
תשובה : ממש לא ! יש לשוחח טלפונית עם נציגנו,
במקרה של הזמנת פריטים רגישים לשבר כמו כלים מזכוכית דקה או כלים מפורצלן.
אנו נברר ביחד עם הלקוח את כיצד האמצעי הטוב והרלוונטי לשינוע.

• האם ההזמנה נשלחת אלי באמצעות הדואר או באמצעות שליח?

אנו מאפשרים שלושה אופנים שונים לבחירת הלקוח לקבלת הזמנתו :
א.  במשלוח רגיל בדואר ישראל.
ב. במשלוח מהיר עד בית הלקוח בדואר ישראל
ג. באמצעות שליח מיוחד מטעמנו עד בית הלקוח.
  • האם ניתן לקבל הנחה עבור רכישת כמות מסחרית?
התשובה חיובית, תלוי בכמות המוזמנת, ובמלאי הקיים לגופו של עניין.
• מהם עלויות המשלוח ?
  * משלוח חינם עבור כל ההזמנות עד 2 ק”ג ומעל 120 שקלים ! (לא כולל שבירים)
  * להזמנה מתחת ל 120 שקלים עלות חבילה רגילה עד 2 ק”ג בדואר ישראל לכל יעד במדינת ישראל : 19.9 שקלים.
  * משלוח VIP חינם באמצעות שליח מיוחד עד לבית הלקוח בין נתניה לרחובות,
    לכל ההזמנות מעל 300 שקלים.
  * לקוח אשר יממש את זכותו ע”פ חוק להשיב את המוצר שקיבל,
   יישא בעלויות המלאות של המשלוח ודמי הטיפול הלוך ושוב אף אם קיבל עליהם הנחה או פטור בעת ההזמנה  !

לאחר ביצוע ההזמנה באתר קיימות שתי אפשרויות תשלום :

א. באמצעות סליקת הכרטיס אשראי באמצעות PAY PAL

ב. להתקשר טלפונית למשרדי החברה לביצוע סליקת הכרטיס אשראי טלפונית.

רק לאחר אישור חיוב הלקוח בפועל, תכנס ההזמנה לביצוע ותשלח עד כדי ובתוך 10 ימי עבודה.
בדרך כלל האספקה מתבצעת בתוך 1-4 ימי עבודה.

הזמנה שבוצעה

• איך אוכל לדעת מה מצב ההזמנה ובאיזה שלב היא נמצאת?

באמצעות מערכת מעקב ההזמנות באתר ניתן לצפות ברשימת ההזמנות וכן לבדוק מצב הזמנה.

• מה עלי לעשות אם ההזמנה נשלחה וטרם הגיעה?

ליצור קשר עם שרות לקוחות ולקבל מספר ברקוד משלוח למעקב.

• קיבלתי הודעה שהמוצר חסר במלאי. מה עלי לעשות?

במידה וחסר מוצר במלאי נשתדל למצוא לו חלופה לשביעות רצון הלקוח. אם לא נצליח, אנא קבלו את התנצלותנו.

מוצרים באתר

• האם יתווספו מוצרים חדשים לאתר? אם כן איזה ומתי?

מוצרים יתווספו לאתר מעת לעת. במידה ותרצו לקבל מידע בעניין מוצרים חדשים אנא פנו אלינו בבקשה לעדון שוטף באמצעות הדוא”ל.

• האם יתכן שיש מוצרים באתר שלא קיימים במלאי?

אנחנו משתדלים מאוד שלא יקרו כאלה מקרים.
אנו באנפוריא מחזיקים רמות מלאי גבוהות מאד ברמה סיטונאית, אך עלולים בהחלט להווצר חוסרים מעת לעת בפריט זה או אחר,
אך תמיד נוכל למצוא פריט חלופי בדומה לפריט המוזמן, בתיאום עם הלקוח.

החזרות

• קיבלתי מוצר פגום, לא תקין או לא בדיוק מה שהתכוונתי. מה עלי לעשות?

עליך להודיע מיידית למשרדי החברה. במקרה כזה הלקוח יחוייב במלוא דמי המשלוח, אלא אם תסכים החברה לזכותו באופן חריג.

צור קשר עם שרות לקוחות ושם יהיה מי שיתייחס לבעייה וגם ישתדל לפתור אותה לשביעות רצון שני הצדדים.

• קיבלתי מוצר, אבל זה לא בדיוק מה שחשבתי שזה. האם ניתן להחזיר?

במידה וטרם ביצעת כל שימוש במוצר, תוכל להחזירו בהתאם לחוק להגנת הצרכן, ובאריזתו המקורית כשהיא שלמה ללא פגם,
עד 14 ימים מהיום קיבלת את המשלוח. זאת בצירוף החשבונית קניה המקורית.
בהתאם לחוק, דמי ביטול העסקה יהיו עד 5% מערך העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם.
עלות השבת המוצר תחול על הלקוח !
במקרה כזה עליך יהיה לשלוח אלינו את המשלוח כשעלות המשלוחים תחול על המזמין.
על מבטל ההזמנה לשלוח את המוצר לתיבת דואר 801 תל אביב מיקוד 6100702.
במידה והלקוח קיבל את המשלוח עם שליח מיוחד או בדואר עד לביתו ללא עלות ההובלה,
במקרה של החזרת המוצר כנזכר למעלה, יזוכה הלקוח בגין המוצר המוחזר ובקיזוז מלוא תעריף המשלוח,
הווה אומר גם אם לא שילמו בפועל או קיבל עליו הנחה.
בגין מוצר\ים מוחזר הזיכוי הכספי יתבצע על ידי חברתנו תוך עד 30 יום מיום קבלת המוצר בחזרה מהדואר.
נשמח להשיב טלפונית לכל שאלה נוספת,