תקנון ושאלות נפוצות

הזמנה חדשה

  1. למה לבצע רכישה דוקא מאנפוריא ? א. אנפוריא ישראל בהנהלת יצחק ענתבי הינה חברה פרטית עם ותק של 45 שנה בתחום יבוא ושווק כלי מטבח ומתנות. חברה אמינה, מקצועית, ועומדת בהתחייבותיה. ב. אנפוריא זמינה טלפונית 6\24 לשאלות יעוץ והכוונה. ג. באנפוריא השירות הינו אישי ומקצועי. ד. אנפוריא מקפידה על מחירים הוגנים ותחרותיים. ה. אנפוריא מקפידה על איכות המוצרים המיובאים והמשווקים על ידה, ומספקת אחריות מלאה לכל מוצר הנרכש.ו. אנפוריא הינה חברה דינמית ופרגמטית, רמת ההתחדשות במגוון הסחורות המוצע הינה גבוה.

1. ביצוע הזמנה :

ניתן לבצע הזמנה באתר, או לחלופין בטלפון.

יש לרשום כתובת מלאה, רחוב, מספר בנין, קומה ומספר דירה כולל מיקוד קוד כניסה לדלת הכניסה הראשית

במידה וקיים קוד כניסה לבנין יש לציינו כבר בטופס ההזמנה.

מינימום הזמנה באתר 100 שקלים לפני דמי משלוח.

2. זמן אספקה.

אנו אנפוריא חברה קטנה עם רמת פעילות גבוה.
שאיפתנו שכל לקוח יזכה בקבלת שרות אישי, ולהתאים ללקוח את המוצר הטוב לו ביותר והמתאים לצרכיו,
במחיר הטוב ביותר ובשירות אישי ואמין.
לצערנו הרב, האתגרים הלוגיסטיים לא תמיד מאפשרים רוח גבית.
כמו לדוגמא : הצפיפות הגוברת בכבישים, עלויות שינוע גואות, מצוקת חניה וכיוצא בזה.
בגוש דן ממוצע זמן האספקה כ 3-4 ימי עבודה, לעומת 10 ימים מחוץ לגוש דן.
בכל מקרה אנו מחוייבים לבצע את המשלוח תוך 10 ימי עבודה, למעט כוח עליון.
3. תנאי משלוח :
לקוח המזמין מוצרים שבירים מתבקש להתייעץ איתנו טלפונית לגבי האופן המומלץ ביותר לביצוע המשלוח.
במקרים כאלו נדרוש מהלקוח שימוש בדואר שליחים בלבד.
מוזמנים לתקשר איתנו בואטס אפ,
אין פניה טלפונית או במייל שאיננו משיבים לה.
קצת סבלנות ונשוב לכל בלקוח במידה ולא קיבל מענה טלפוני מיידי.
4. לקוחות המזמינים מוצרים בשליחות עד הבית, יקבלו הודעה לאישור מהשליח לפחות כחצי שעה
טרם הגיעו.
5. במידה ולקוח הזמין פריטים למשלוח עם שליח עד לביתו,
ואין חניה בנמצא, או שהשליח לא מזהה ביתו, יתבקש הלקוח לגשת לרכב לקבלת המשלוח.
לחלופין כל המזמין חבילה בשרות שליחים, ובמידה אין עיכוב מאותם הגורמים המוזכרים למעלה,
החבילה תסופק עד דלת הלקוח ועם חיוך.
6. עלות המשלוח.
קיימות ארבע אפשרויות :
א. משלוח בדואר רשום לכל חלקי הארץ 30 שקלים (מוצרים שבירים ופגיעים לא ניתן להזמין בדואר רשום אלא אך ורק בשירות שליחים)
ב. משלוח עם שליח עד בית הלקוח VIP בין הרצליה לראשון לציון 30 שקלים.
ג. משלוח עם שליח עד בית הלקוח VIP ביתר חלקי הארץ עד 1 ק"ג : 50 שקלים.
ד. משלוח VIP ינתן חינם עד בית הלקוח, בכל חלקי הארץ לכל ההזמנות מעל 500 שקלים !!!
7אפשרויות תשלום :
קיימות 2 אפשרויות תשלום :
א. תשלום בפיי פאל. ניתן לסלוק את כל סוגי כרטיסי האשראי בחשבוננו בפאי פאל והמופיע בסל הקניות באתר.
ב. להתקשר טלפונית ל 03-6832022 לביצוע התשלום בכרטיס אשראי.
8. אפשרויות אשראי :
א. אשראי בפריסת תשלומים ינתן אך ורק ללקוחות בעלי כרטיס אשראי והמשלמים טלפונית בכרטיס אשראי.
ב. לקוח המזמין מוצרים בשווי מעל 200 שקלים (לפני עלות משלוח) זכאי לבקש אשראי של חודש ימים נוסף על כל 200 שקלים  נוספים בשווי הרכישה.
9. ביטול הזמנה.
לקוח רשאי ע"פ חוק לביטול הזמנתו בתוך 14 יום ובתנאי שהוא משיב את המוצר כולל אריזתו
כבקבלתו, ובקיזוז של 5% מערך הרכישה.
במקרה החזרה הלקוח ישא בעלות המשלוח אליו כפי הזמנתו. גם אם קיבל הנחה או ביטול בחיוב דמי המשלוח,
אך בהחזירו את המוצר יחוייב במלוא עלות המשלוח על פי האמור בסעיף 6 למעלה.
את המוצר המוחזר יהיה על המזמין להחזיר לאנפוריא ישראל, תד 801 ת"א, מיקוד 6100702
10. זיכוי כספי.
הזיכוי הכספי במקרה של השבת המוצר יתבצע לאחר קבלת המוצר במחסני החברה.
במידה והלקוח שילם בכרטיס אשראי, יתבצע הזיכוי לחשבון בנק הלקוח
בהעברה בנקאית, וזאת על מנת לקצר את תקופת ההמתנה לקבלת הזיכוי ללקוח.
לחלופין לקוח אשר שילם בפאי פאל יזוכה בחשבונו בפאי פאל כפי ששילם.
הזמנה שבוצעה

• איך אוכל לדעת מה מצב ההזמנה ובאיזה שלב היא נמצאת?

באמצעות מערכת מעקב ההזמנות באתר ניתן לצפות ברשימת ההזמנות וכן לבדוק מצב הזמנה.

• מה עלי לעשות אם ההזמנה נשלחה וטרם הגיעה?

ליצור קשר עם שרות לקוחות ולקבל מספר ברקוד משלוח למעקב.

• קיבלתי הודעה שהמוצר חסר במלאי. מה עלי לעשות?

במידה וחסר מוצר במלאי נשתדל למצוא לו חלופה לשביעות רצון הלקוח. אם לא נצליח, אנא קבלו את התנצלותנו.

מוצרים באתר

* מידות המוצרים המופיעים באתר הינם ברוטו.

לקוח שמבקש מוצר במידה מדוייקת על המילימטר מוזמן להתקשר לוודא את המידה מול פקיד\ה החברה.

החזרות וביטולים

• קיבלתי מוצר פגום, לא תקין או לא בדיוק מה שהתכוונתי. מה עלי לעשות?

עליך להודיע מידית למשרדי החברה. במקרה כזה הלקוח יחויב במלוא דמי המשלוח, ותזוכה במחיר המוצר.

צור קשר עם שרות לקוחות ושם יהיה מי שיתייחס לבעיה וגם ישתדל לפותרה..
בגין מוצר\ים מוחזר הזיכוי הכספי יתבצע על ידי חברתנו תוך עד 30 יום מיום קבלת המוצר בחזרה מהדואר.
נשמח להשיב טלפונית לכל שאלה נוספת,