תקנון ושאלות נפוצות

הזמנה חדשה

 

1. זמן אספקה.

אנו אנפוריא חברה קטנה עם פעילות גדולה.
משמעות הדבר כי שאיפתנו שכל לקוח יזכה יקבל שרות אישי, ולהתאים ללקוח את המוצר הטוב לו ביותר,
במחיר הטוב ביותר ובשירות אישי ואמין.
לצערנו הרב, האתגרים הלוגיסטיים לא תמיד נותנים לנו רוח גבית.
כמו לדוגמא : הצפיפות הגוברת בכבישים, עלויות דלק גואות, מצוקת חניה וכיוצא בזה.
בגוש דן ממוצע זמן האספקה כ 5 ימי עבודה לעומת 10 ימים מחוץ לגוש דן.
בכל מקרה אנו מתחייבים לבצע את המשלוח תוך 10 ימי עבודה.
2. תנאי משלוח :
לקוח המזמין מוצרים שבירים מבקש להתייעץ איתנו טלפונית לגבי האופן המומלץ לביצוע המשלוח.
יען כי ישנם מוצרים המועדים להשבר בשרותדואר ישראל.
לכן נדרוש במקרים אלו מהלקוח שימוש בדואר שליחים בלבד.
אבל אין הכללות, והדבר הטוב ביותר הוא לשלוח ואטס אפ או להתקשר.
אין פניה שאיננו משיבים לה. קצת סבלנות ונשוב לכל בלקוח במידה ולא קיבל מענה טלפוני.
3. לקוחות המזמינים מוצרים בשליחות עד הבית, יקבלו הודעה לאישור מהשליח לפחות כחצי שעה
טרם הגיעו.
4. במידה ולקוח הזמין פריטים למשלוח עם שליח עד לביתו,
ואין חניה חניה בנמצא, או שהשליח לא מזהה ביתו, יתבקש הלקוח לגשת לרכב לקבלת המשלוח.
לחלופין כל המזמין חבילה בשרות שליחים, ובמידה אין עיכוב מאותם הגורמים המוזכרים למעלה,
החבילה תסופק עד דלת הלקוח.
5. עלות המשלוח.
קיימות ארבע אפשרויות :
א. משלוח רשום בדואר  לכל חלקי הארץ 25 שקלים.
ב. משלוח עם שליח עד בית הלקוח VIP בין נתניה לרחובות 40 שקלים.
ג. משלוח עם שליח עד בית הלקוח VIP ביתר חלקי הארץ : 50 שקלים.
ד. משלוח VIP חינם עד בית הלקוח בכל חלקי הארץ לכל ההזמנות מעל 400 שקלים !!!
6. אפשרויות תשלום :
קיימות 3 אפשרויות תשלום :
א. העברה בביט.
ב. תשלום בפיי פאל. ניתן לסלוק את כל סוגי כרטיס האשראי בחשבוננו בפאי פאל.
ג. להתקשר טלפונית ל 03-6832022 לביצוע התשלום בכרטיס אשראי.
6. ביטול הזמנה.
כל לקוח רשאי ע"פ חוק לביטול הזמנתו בתוך 14 יום ובתנאי שהוא משיב את המוצר כולל אריזתו
כבקבלתו, ובקיזוז של 5% מערך הרכישה.
מעבר לכך הלקוח ישא בעלות המשלוח כפי הזמנתו, גם אם קיבל הנחה בחיוב דמי המשלוח
אך בהחזירו את המוצר יחוייב במלוא עלות המשלוח.
את המוצר המוחזר יהיה על המזמין להחזיר לאנםוריא ישראל, תד 801 ת"א, מיקוד 6100702
7. זיכוי כספי.
הזיכוי הכספי במקרה של השבת המוצר יתבצע לאחר קבלת המוצר במחסני החברה.
במידה והלקוח שילם בכרטיס אשראי אן בביט יתבצע הזיכוי לחשבון בנק הלקוח
בהעברה בנקאית, וזאת על מנת לקצר את תקופת ההמתנה לקבלת הזיכוי ללקוח.
לחלופין לקוח אשר שילם בפאי פאל יזוכה בחשבונו בפאי פאל כפי ששילם.

 

הזמנה שבוצעה

• איך אוכל לדעת מה מצב ההזמנה ובאיזה שלב היא נמצאת?

באמצעות מערכת מעקב ההזמנות באתר ניתן לצפות ברשימת ההזמנות וכן לבדוק מצב הזמנה.

• מה עלי לעשות אם ההזמנה נשלחה וטרם הגיעה?

ליצור קשר עם שרות לקוחות ולקבל מספר ברקוד משלוח למעקב.

• קיבלתי הודעה שהמוצר חסר במלאי. מה עלי לעשות?

במידה וחסר מוצר במלאי נשתדל למצוא לו חלופה לשביעות רצון הלקוח. אם לא נצליח, אנא קבלו את התנצלותנו.

מוצרים באתר

* מידות המוצרים המופיעים באתר הינם ברוטו.

לקוח שמבקש מוצר במידה מדוייקת על המילימטר מוזמן להתקשר לוודא את המידה מול פקיד\ה החברה.

החזרות וביטולים

• קיבלתי מוצר פגום, לא תקין או לא בדיוק מה שהתכוונתי. מה עלי לעשות?

עליך להודיע מידית למשרדי החברה. במקרה כזה הלקוח יחויב במלוא דמי המשלוח, ותזוכה במחיר המוצר.

צור קשר עם שרות לקוחות ושם יהיה מי שיתייחס לבעיה וגם ישתדל לפתור אותה לשביעות רצון שני הצדדים.
בגין מוצר\ים מוחזר הזיכוי הכספי יתבצע על ידי חברתנו תוך עד 30 יום מיום קבלת המוצר בחזרה מהדואר.
נשמח להשיב טלפונית לכל שאלה נוספת,