שאלות נפוצות

הזמנה חדשה

• בתוך כמה זמן אקבל את ההזמנה ?

אנו באנפוריא מבטיחים נאמנה כי שביעות רצון הלקוח בראש מעייננו,
ובתוך כך ביצוע משלוח מהיר ככל האפשר ובהתחשב במבנה הלוגיסטי של החברה הפרוש בשווק ארצי.
אנו מתחייבים להוציא כל משלוח בתוך 10 ימי עבודה !
לחלופין לכל הזמנה ידווח מועד אספקה לגופו של עניין.
 * האם ניתן לקבל את כל סוגי הפריטים במשלוח בדואר ?
תשובה : ממש לא ! יש לשוחח טלפונית עם נציגנו,
במקרה של הזמנת פריטים רגישים לשבר כמו כלים מזכוכית דקה או כלים מפורצלן.
אנו נברר ביחד עם הלקוח את כיצד האמצעי הטוב והרלוונטי לשינוע.

• האם ההזמנה נשלחת אלי באמצעות הדואר או באמצעות שליח?

אנו מאפשרים שלושה אופנים שונים לבחירת הלקוח לקבלת הזמנתו :
א.  במשלוח רגיל בדואר ישראל.
ב. במשלוח אקספקס בדואר ישראל
ג. באמצעות שליח מיוחד עד בית הלקוח.
  • האם ניתן לקבל הנחה עבור רכישת כמות מסחרית?
התשובה חיובית, תלוי בכמות המוזמנת, ובמלאי הקיים.
• מהם עלויות המשלוח ?
  * משלוח חינם עבור כל ההזמנות מעל 100 שקלים ! (לא כולל מוצרי זכוכית ופורצלן)
  * להזמנה מתחת ל 100 שקלים עלות חבילה רגילה בדואר ישראל לכל יעד במדינת ישראל : 19.9 שקלים.
  * משלוח VIP חינם באמצעות שליח מיוחד עד לבית הלקוח בין חדרה לגדרה,
    לכל ההזמנות מעל 300 שקלים.
  * לקוח אשר יממש את זכותו ע”פ חוק להשיב את המוצר שקיבל,
   יישא בעלויות המלאות של המשלוח ודמי הטיפול הלוך ושוב אף אם קיבל עליהם הנחה בעת ההזמנה  !

לאחר ביצוע ההזמנה באתר קיימות שתי אפשרויות תשלום :

א. באמצעות סליקת הכרטיס אשראי באמצעות PAY PAL

ב. להתקשר טלפונית למשרדי החברה לביצוע סליקת הכרטיס אשראי טלפונית.

רק לאחר אישור חיוב הלקוח בפועל, תכנס ההזמנה לביצוע ותשלח עד כדי ובתוך 10 ימי עבודה.
בדרך כלל האספקה מתבצעת בתוך 1-4 ימי עבודה.

הזמנה שבוצעה

• איך אוכל לדעת מה מצב ההזמנה ובאיזה שלב היא נמצאת?

באמצעות מערכת מעקב ההזמנות באתר ניתן לצפות ברשימת ההזמנות וכן לבדוק מצב הזמנה.

• מה עלי לעשות אם ההזמנה נשלחה וטרם הגיעה?

ליצור קשר עם שרות לקוחות ולקבל מספר ברקוד משלוח למעקב.

• קיבלתי הודעה שהמוצר חסר במלאי. מה עלי לעשות?

במידה וחסר מוצר במלאי נשתדל למצוא לו חלופה לשביעות רצון הלקוח. אם לא נצליח, אנא קבלו את התנצלותנו.

מוצרים באתר

• האם יתווספו מוצרים חדשים לאתר? אם כן איזה ומתי?

מוצרים יתווספו לאתר מעת לעת. במידה ותרצו לקבל מידע בעניין מוצרים חדשים אנא פנו אלינו בבקשה לעדון שוטף באמצעות הדוא”ל.

• האם יתכן שיש מוצרים באתר שלא קיימים במלאי?

אנחנו משתדלים מאוד שלא יקרו כאלה מקרים.
אנו באנפוריא מחזיקים רמות מלאי גבוהות מאד ברמה סיטונאית, אך עלולים בהחלט להווצר חוסרים מעת לעת בפריט זה או אחר,
אך תמיד נוכל למצוא פריט חלופי בדומה לפריט המוזמן, בתיאום עם הלקוח.

החזרות

• קיבלתי מוצר פגום או לא תקין. מה עלי לעשות?

עליך להודיע מיידית למשרדי החברה. במקרה כזה הלקוח יחוייב בדמי המשלוח, אלא אם תסכים החברה לזכותו באופן חריג.

צור קשר עם שרות לקוחות ושם יהיה מי שיתייחס בעייה וגם יפתור אותה לשביעות רצונך.

• קיבלתי מוצר, אבל זה לא בדיוק מה שחשבתי שזה. האם ניתן להחזיר?

במידה וטרם ביצעת כל שימוש במוצר, תוכל להחזירו בהתאם לחוק להגנת הצרכן, באריזתו המקורית כשהיא שלמה ללא פגם,
עד 14 ימים מהיום קיבלת את המשלוח. זאת בצירוף החשבונית קניה המקורית.
בהתאם לחוק, דמי ביטול העסקה יהיו עד 5% מערך העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם.
עלות השבת המוצר תחול על הלקוח !
במקרה כזה עליך יהיה לשלוח אלינו את המשלוח כשעלות המשלוחים תחול על המזמין.
תוכל להביא את המוצר פיזית אלינו או לבצע משלוח שלו אלינו, כאשר עלות המשלוח תחול על המזמין.
במידה והלקוח קיבל את המשלוח עם שליח מיוחד ובזיכוי לעלות ההובלה, במקרה החזרת המוצר כנזכר למעלה יחויב הלקוח בדמי ההובלה המלאים בכפל עלות עבור הולכה והחזרה.
נשמח להשיב טלפונית לכל שאלה נוספת,
אנפוריא ישראל בע"מ © כל הזכויות שמורות